Regen in Yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van mariannebrink - WaarBenJij.nu Regen in Yosemite - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van mariannebrink - WaarBenJij.nu

Regen in Yosemite

Door: Marianne

17 Mei 2005 | Verenigde Staten, Yosemite

Maandag 16 mei
Vannacht heeft het gegoten van de regen. We konden daarom niet naar Yosemite Valley om nog een keer de watervallen te zien. De weg daar naar toe was afgesloten. We zijn toen naar Mariposa Grove gereden om de Giants Trees te zien. Dat wilden wij gisteren ook al, maar omdat het zo druk was, konden we de auto niet kwijt. Vandaag eigenlijk ook niet en daarom heeft Chris hem maar in de berm gezet. We wisten niet of hij weggesleept zou worden, maar we hadden geluk. We hebben een vreselijk eind de berg opgelopen. Wel bijna twee uur. Het was een mooie, maar ook heftige wandeling. Terug moesten we dalen en dat ging sneller. Onderweg naar het park toe, reden we nog bijna een coyote aan. Je kijkt niet meer raar op als er een roofdier voor je neus verschijnt. De jongens hebben de dames vanavond mee uit eten genomen naar de Chinees. Dat was erg gezellig en lekker. Je hebt de laatste hap nog niet in je mond gedaan, of de rekening ligt al voor je neus. Wel met gelukskoekjes. Niet te pruimen.We gaan nu even koffiedrinken op onze kamer en we hebben daarbij een reuze chocoladetaart gekocht. We zullen aan jullie allemaal denken als wij hiervan smullen.

• 17 Mei 2005 - 07:42

Celeste:

Wauwie.. zoveel verhalen opeens!! Lekker regen.. mmm dat kennen wij hier niet hoor..!! Nou ik heb weinig te melden.. haha!! Toedels.. xxx

• 17 Mei 2005 - 21:26

Marsha:

Lieve mama, wil je snel weer thuis komen, kan je de droger laten maken? De handdoeken zijn nu net schuurpapier, nu de droger het begeven heeft.

Kusjes Marsha

• 18 Mei 2005 - 11:43

Cindy:

Vandaag heb ik weer een dagje vrij, dus even naar (huis) kijken of er nog nieuws is van jullie, en ja hoor weer een verhaaltje!! Leuk hoor!! Nou tot snel, veel plezier nog!! Dikke kus liefs Cindy

• 18 Mei 2005 - 12:09

Sandra:

Leuk! Weer een verhaaltje van jullie!! Nog maar een paar dagen en zijn jullie alweer thuis! Missen jullie ons al ;)? Gister weer lekker getraind! Was echt kapot toen ik thuis kwam! Jullie hebben ook toch nog wat aan de conditie gedaan in ieder geval..haha! Tot zaterdag! Kuss!!

• 18 Mei 2005 - 17:22

Edwin:

Ik heb de dames onder controle hoor. Soms moet ik even ingrijpen maar dan gaat het wel weer. Veel plezier nog de laatste paar dagen. Ik zal er zijn op Schiphol.
    Groeten

• 18 Mei 2005 - 20:13

Henk:

Hoi hoi!
    Geniet nog even van de gezellige stad San Francisco!! Eet en drink nog even wat op Pier 39, kijk naar de Golden Gate Bridge en maak nog één ritje met de Cable Car. Geniet, geniet en geniet!!! Het duurt weer even voor je er weer staat...
    Tot zaterdag! Groetjes, Henk.