Golden Gate Bridge in de zon - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van mariannebrink - WaarBenJij.nu Golden Gate Bridge in de zon - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van mariannebrink - WaarBenJij.nu

Golden Gate Bridge in de zon

Door: Marianne

20 Mei 2005 | Verenigde Staten, San Francisco

Donderdag 19 mei
Vandaag hebben we op meerdere plaatsen de Golden gate Bridge bewonderd. We waren er heel dichtbij en aangezien het zowaar een beetje zonnig was vandaag hebben we mooie foto's kunen nemen. We zijn er zelfs lopend en met de auto op geweest.
Daarna maakten we een ritje naar Alamo Square. Vanaf dit punt hoog boven San Francisco heb je een mooi uitzicht over Financial San Francisco, met voorop Victoriaanse huizen. Dit beeld is vooral bekend van de serie Full House als de hele familie in het park, ALamo Square, zit te picknicken. Heel gaaf.
En we hebben natuurlijk een ritje in de Cable Car gemaakt. Dat is echt onwijs gaaf en ook heel eng. Zo'n trammetje gaat loodrecht omhoog, dood eng. Maar nog enger is naar beneden, net of je in een achtbaan zit. Carla en ik zijn al niet van die helden dus vonden het best wel een beetje eng. Je had bovenop wel een heel mooi uitzicht.
Ons hotel grenst zowat aan de landingsbanen van the airport SFO dus moesten we daar met die flightsimulator fanaat onder ons even een kijkje nemen. Hij heeft hier meer gefilmd dan de afgelopen drie weken. Ben benieuwd wie daar allemaal naar gaat kijken.
Nu gaan we snel nog even een kaartje leggen en de koffers inpakken, want morgen om 11.03 uur vertrekt ons vliegtuig uit San Francisco en is onze vakantie helaas weer afgelopen.

• 20 Mei 2005 - 07:32

Ce: